Co zrobić, jeśli kod QR nie działa?
Co zrobić, jeśli kod QR nie działa?
Jeśli po zeskanowaniu kodu QR otrzymujesz komunikat o błędzie (np. „Kod jest już nieważny” lub „Nie można dodać planu komórkowego”), nie martw się. Zazwyczaj jest na to proste rozwiązanie.
Wykonaj poniższe kroki, aby zdiagnozować i rozwiązać problem.
🔹 Krok 1: Sprawdź, czy karta nie została już zainstalowana
Zanim zrobisz cokolwiek innego, sprawdź, czy profil eSIM mimo wszystko nie został już dodany do Twojego telefonu. Czasem błąd pojawia się, mimo że instalacja się powiodła.
- Jak to sprawdzić? Wejdź w Ustawienia → Sieć komórkowa → Karty SIM (lub podobne). Przejrzyj listę zainstalowanych kart i poszukaj nowej, amerykańskiej karty eSIM.
🔹 Krok 2: Specjalna sytuacja dla powracających klientów
Jeśli korzystałeś z naszych usług w przeszłości i na liście kart eSIM wciąż widzisz starą kartę z poprzedniego wyjazdu do USA, spróbuj wykonać następującą czynność:
- Włącz tę starą kartę w ustawieniach.
- Poczekaj około 10 minut.
W wielu przypadkach nasz system automatycznie przypisze Twój nowy, opłacony pakiet do tego istniejącego już profilu. Karta powinna sama zaktualizować się o nowy numer telefonu i być gotowa do działania. Jeśli tak się stanie, nie musisz już skanować nowego kodu QR.
🔹 Krok 3: Skontaktuj się z nami – wygenerujemy nowy profil
Jeśli po wykonaniu powyższych kroków karta nadal nie jest zainstalowana, a kod QR nie działa, natychmiast skontaktuj się z naszą obsługą klienta.
Najprawdopodobniej wystąpił jednorazowy błąd po stronie operatora lub skasowałeś kartę z poprzedniego wyjazdu za późno. Szybko przejdziemy przez procedurę ponownego wygenerowania dla Ciebie nowej, unikalnej karty eSIM.
⚠️ BARDZO WAŻNE: Nie odkładaj instalacji na ostatnią chwilę!
To kluczowa zasada przy kartach eSIM. Musisz spróbować zainstalować kartę w dniu, w którym ją od nas otrzymasz, najpóźniej do wieczora.
- Nasze godziny pracy: Nasza obsługa techniczna pracuje do godziny 23:00 czasu polskiego.
- Ograniczenia operatorów w USA: Jeśli napotkasz problem, który wymaga naszej interwencji u operatora, musimy to zrobić, zanim ich biura obsługi klienta w USA zakończą pracę. Ponownie otwierają się one dopiero około 13:00 naszego czasu następnego dnia.
Co to oznacza w praktyce?
Jeśli zgłosisz nam problem z kodem QR po godzinie 23:00 w dniu przed wylotem, nie będziemy w stanie Ci pomóc aż do następnego popołudnia. W takiej sytuacji najprawdopodobniej polecisz do USA bez działającej karty.
Dlatego tak ważne jest, abyś zainstalował kartę i zgłosił ewentualne problemy od razu po otrzymaniu od nas maila z kodem.
Aktualizowane na: 06/12/2025
Dziękuję!