Artykuły na: Aktywacja, formularz aktywacji

Co zrobić, jeśli link do formularza aktywacji nie działa?

Co zrobić, jeśli link do formularza aktywacji nie działa?


Link do formularza aktywacyjnego to Twój klucz do uruchomienia karty SIM w USA. Jeśli po kliknięciu w niego napotykasz błąd, stronę, która się nie ładuje, lub inny problem, nie martw się. Zazwyczaj jest to prosta do rozwiązania kwestia techniczna.


Zanim skontaktujesz się z naszą obsługą klienta, spróbuj wykonać te trzy proste kroki.





Czasem, zwłaszcza przy kopiowaniu linku z wiadomości SMS lub e-mail, zdarza się, że nie zostanie on zaznaczony w całości. Upewnij się, że skopiowałeś i wkleiłeś do przeglądarki pełny, nieprzerwany adres URL, bez brakujących liter na końcu.




Krok 2: Zmień połączenie internetowe


Jeśli klikasz link bezpośrednio w wiadomości i nadal nie działa, problemem może być Twoja sieć internetowa.


  • Firmowe sieci Wi-Fi i publiczne hotspoty często posiadają zabezpieczenia, które mogą blokować dostęp do niektórych stron, w tym do naszego formularza.
  • Spróbuj otworzyć link, korzystając z innej sieci. Najprościej jest wyłączyć na chwilę Wi-Fi w telefonie i otworzyć go, używając danych komórkowych (LTE/5G) od swojego polskiego operatora.


W większości przypadków ten krok rozwiązuje problem.




Krok 3: Skontaktuj się z nami


Jeśli po wykonaniu powyższych kroków link nadal nie działa, nie wahaj się z nami skontaktować. Nasz zespół jest gotów, aby Ci pomóc.


  • Wyślemy Ci nowy, unikalny link do formularza.
  • W razie potrzeby pomożemy Ci wypełnić formularz telefonicznie.

Aktualizowane na: 06/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!