Artykuły na: Dostawa

Czas i metody dostawy

Czas i metody dostawy


W Polsce i za granicą oferujemy kilka metod dostawy kart SIM i eSIM.


Zamówienia złożone w dni robocze wysyłamy tego samego dnia – w zależności od rodzaju karty:


  • karty SIM (fizyczne) do Polski – zamówienia do godziny 20:00, wysyłka tego samego dnia,
  • karty SIM (fizyczne) do EU – zamówienia do godziny 20:00, wysyłka tego samego dnia,
  • karty SIM (fizyczne) do USA – ustalamy czas dostawy indywidualnie
  • karty eSIM (wirtualne) – zamówienia do godziny 22:00, wysyłka elektroniczna (mail/SMS) jeszcze tego samego dnia, zwykle do północy (24:00).




🇵🇱 Dostawy w Polsce


Metoda dostawy

Czas doręczenia*

Skuteczność dostawy następnego dnia

Uwagi

InPost Paczkomat

1 dzień roboczy

✅ ok. 99%

Najszybsza i najpewniejsza metoda.

InPost Kurier

1 dzień roboczy

✅ ok. 80%

Możliwe opóźnienia, jeśli kurier nie zastanie odbiorcy w domu lub wystąpi problem logistyczny.

Odbiór osobisty (Warszawa, ul. Genewska 6)

Natychmiastowy, w godz. 9:00–17:00

✅ 100%

Karty dostępne od ręki.


*Czas liczony od momentu nadania przesyłki.


Zamówienia złożone po godz. 20:00 (SIM) lub po godz. 22:00 (eSIM) wysyłane są następnego dnia roboczego.




📦 Wskazówki dotyczące dostawy w Polsce


  • Jeśli zależy Ci na czasie, wybierz Paczkomat InPost – to najpewniejsza forma dostawy, doręczana w 99% przypadków następnego dnia.
  • Nie zalecamy wyboru płatności za pobraniem, jeśli zależy Ci na czasie – takie przesyłki częściej mają opóźnienia.
  • W przypadku przesyłek kurierskich przekierowanie paczki wydłuży dostawę o co najmniej 1 dzień.
  • Jeśli 1 dzień roboczy to dla Ciebie za długo, skontaktuj się z nami – w wyjątkowych przypadkach możemy zorganizować:
    • dostawę przesyłką konduktorską (pociągiem),
    • odbiór osobisty na lotnisku w Warszawie,
    • lub inne indywidualne rozwiązanie ekspresowe.


Dla zamówień na naszym sklepie powyżej 300zł, dostawa jest darmowa!




🌍 Dostawy za granicę (DHL Parcel Connect)


Zamówienia zagraniczne do EU realizujemy za pośrednictwem DHL Parcel Connect.


Czas doręczenia zależy od kraju docelowego oraz godziny złożenia zamówienia.


Zamówienia złożone do godziny 10:00 są nadawane tego samego dnia roboczego.


Kraj / region dostawy

Strefa DHL

Szacowany czas dostawy (dni robocze)

Uwagi

🇦🇹 Austria

B

2

🇧🇪 Belgia

B

2

🇧🇬 Bułgaria

C

3–4

🇭🇷 Chorwacja

C

3–4

🇨🇿 Czechy

A

2

🇩🇰 Dania

C

3–4

🇪🇪 Estonia

A

2–3

🇫🇮 Finlandia

B

3–4

🇫🇷 Francja

C

3–4

🇬🇷 Grecja

C

5–6

🇪🇸 Hiszpania

B

4

🇮🇪 Irlandia

C

4–5

🇱🇹 Litwa

A

2–3

🇱🇺 Luksemburg

B

3–4

🇱🇻 Łotwa

A

2–3

🇲🇹 Malta

D

7–8

🇲🇨 Monako

D

5

🇩🇪 Niemcy

A

2

🇳🇱 Holandia

B

2

🇵🇹 Portugalia

C

4–5

🇷🇴 Rumunia

B

3–4

🇸🇰 Słowacja

A

2–3

🇸🇮 Słowenia

C

3–4

🇸🇪 Szwecja

C

3–4

🇭🇺 Węgry

A

2–3

🇮🇹 Włochy

B

3–4

🇺🇸 Stany Zjednoczone (USA)

1–4

Dostawa indywidualna z obsługą klienta — możliwa ekspresowa wysyłka z USA do USA. Skontaktuj się z nami przed zakupem.




  • Czasy doręczenia liczone są w dniach roboczych od momentu nadania przesyłki.


Zamówienia złożone po godz. 10:00 liczone są jako nadane następnego dnia roboczego.




💡 Co jeśli karta nie zdąży dojść na czas?


Jeśli Twoja podróż zaczyna się szybciej, niż karta fizyczna mogłaby dotrzeć — sprawdź, czy Twój telefon obsługuje eSIM.


W takim przypadku możemy dostarczyć Ci eSIM elektronicznie, nawet w ciągu kilku godzin, 7 dni w tygodniu.




💸 Gwarancja zwrotu pieniędzy


Na każdą przesyłkę obowiązuje pełna gwarancja zwrotu pieniędzy, jeśli nie zostanie doręczona w deklarowanym czasie.


Przykłady:


  • Jeśli wybrałeś InPost Paczkomat (1 dzień roboczy), a przesyłka nie dotrze następnego dnia — zwracamy pełną kwotę zamówienia wraz z kosztami dostawy.
  • Jeśli wysyłka do Malty (7–8 dni) nie zostanie doręczona do 8. dnia roboczego — również zwracamy pełną kwotę i koszt przesyłki.


Nie musisz składać reklamacji — wystarczy kontakt z naszym działem obsługi.


Zwrot pieniędzy możliwy jest tylko w przypadku nie wykorzystania przez klienta zamówionej karty. Jeśli dostawa się opóźni natomiast klient zdąży otrzymać kartę przed wylotem i będzie jej używał - zwrot nie przysługuje.




💡 Podsumowując:

- SIM: wysyłka tego samego dnia dla zamówień do 20:00.
- eSIM: wysyłka elektroniczna do 24:00 dla zamówień złożonych do 22:00 tego samego dnia.
- Paczkomat InPost – 99% skuteczności doręczeń następnego dnia.
- DHL Parcel Connect (Europa) – 2–4 dni robocze.
- USA – 1–4 dni robocze, indywidualna obsługa.
- Gwarancja zwrotu pieniędzy – jeśli przesyłka nie dotrze w deklarowanym czasie i nie będziesz mógł skorzystać z karty - zwracamy 100% kosztów.

Aktualizowane na: 06/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!