Artykuły na: Zakup

Czy dostanę potwierdzenie zamówienia e-mailem?

Czy dostanę potwierdzenie zamówienia e-mailem?


Tak.


Zapewniamy kontakt e-mailowy na każdym etapie realizacji zamówienia. Dzięki temu dokładnie wiesz, na jakim etapie jest Twoja karta.




🔹Jakie wiadomości e-mail wysyłamy


  • Potwierdzenie zamówienia – od razu po zakupie.
  • Wysyłka dokumentu zakupu – faktura/paragon.
  • Potwierdzenie przyjęcia do aktywacji – po wypełnieniu formularza aktywacyjnego.
  • Potwierdzenie aktywacji – wraz z numerem telefonu USA i (dla eSIM) kodem QR/profilem.

> Uwaga: dla eSIM profil/QR wysyła operator w dniu aktywacji (podany przez Ciebie dzień w formularzu aktywacji).

>

  • Wskazówki dot. konfiguracji – jeśli Twój telefon wymaga dodatkowych ustawień.


W części przypadków wysyłamy także SMS z najważniejszymi informacjami (status, instrukcje).




🔹 Nie widzisz wiadomości?


  • Sprawdź Spam / Oferty / Powiadomienia.
  • Upewnij się, że podałeś prawidłowy adres e-mail w zamówieniu.
  • Jeśli nadal nie ma wiadomości, skontaktuj się z nami – wyślemy ponownie i pomożemy ręcznie.




💡 Podsumowując:


Otrzymasz e-maile na każdym etapie: zamówienie → dokument zakupu → przyjęcie do aktywacji → aktywacja (nr USA + QR dla eSIM) → wskazówki konfiguracyjne.

Dla eSIM QR/profil przychodzi w dniu aktywacji (zwykle dzień przed wylotem).

>

Aktualizowane na: 04/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!