Artykuły na: eSIM

Czy mogę aktywować eSIM na innym telefonie niż pierwotnie wybranym?

Czy mogę aktywować eSIM na innym telefonie niż pierwotnie wybranym?


Tak, jest to możliwe, ale procedura i jej skuteczność zależą od tego, w którym momencie zgłosisz nam potrzebę zmiany.


Najważniejsza zasada brzmi: im wcześniej nas poinformujesz, tym prościej i szybciej dokonamy zmiany.




🔹 Scenariusz 1 (Zalecany): Zmiana PRZED wybranym dniem aktywacji


To najłatwiejszy i w 100% skuteczny sposób na zmianę urządzenia. Jeśli jeszcze nie nadszedł dzień Twojej aktywacji, a Ty chcesz otrzymać profil eSIM na inny telefon, po prostu skontaktuj się z nami.


Jak to zrobić?


  1. Skontaktuj się z nami na czacie lub telefonicznie.
  2. Możesz również dokonać zmiany samodzielnie w panelu klienta na naszej stronie.


Co musisz przygotować?

Aby dokonać zmiany, będziemy potrzebować od Ciebie:


- Numeru zamówienia lub adresu e-mail, na który zostało złożone.
- Numerów IMEI2 oraz EID nowego telefonu, na który mamy wysłać profil.


Po otrzymaniu tych danych zaktualizujemy Twoje zlecenie, a w dniu aktywacji profil eSIM zostanie wysłany na właściwe, nowe urządzenie.




🔹 Scenariusz 2 (Skomplikowany): Zmiana PO aktywacji


Jeśli Twoja karta eSIM została już przez nas aktywowana i wysłana na pierwotnie podany telefon, sytuacja staje się znacznie bardziej skomplikowana.


  • Dlaczego? Profil eSIM jest generowany przez operatora specjalnie dla jednego, konkretnego urządzenia (na podstawie jego numerów IMEI/EID). Otrzymany przez Ciebie kod QR nie zadziała na żadnym innym telefonie.
  • Co robić? Natychmiast skontaktuj się z naszą obsługą klienta. Sprawdzimy, czy jest jeszcze techniczna możliwość wygenerowania nowego profilu dla innego urządzenia.


⚠️ Unikaj tego scenariusza!

Zdecydowanie odradzamy odkładanie decyzji o zmianie telefonu na ostatnią chwilę. Zgłoszenie takiej potrzeby po aktywacji może wiązać się z opóźnieniami lub, w skrajnych przypadkach, z niemożnością przeniesienia usługi.





💡 Podsumowując:

- Chcesz zmienić telefon? Zrób to PRZED dniem aktywacji. To proste, szybkie i gwarantuje sukces.
- Zmiana PO aktywacji jest trudna i ryzykowna. Skontaktuj się z nami, a my zobaczymy, co da się zrobić.

Aktualizowane na: 06/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!