Artykuły na: Panel Klienta

Czy mogę dokonywać zmian na zakupionych kartach?

Czy mogę dokonywać zmian na zakupionych kartach?


Tak, możesz dokonywać zmian na swoich zakupionych kartach SIM bezpośrednio w Panelu Klienta!


Panel Klienta daje Ci możliwość samodzielnego zarządzania większością kluczowych parametrów pakietu i karty.




Możliwe zmiany, które możesz wykonać w Panelu Klienta


W sekcji "Moje karty SIM" masz dostęp do edycji następujących elementów:


1. Zmiana Terminu i Statusu


  • Data aktywacji: Możliwość zmiany planowanej daty rozpoczęcia działania pakietu.
  • Przedłużanie/Doładowanie: Możliwość szybkiego przedłużenia ważności pakietu dla kart Aktywnych lub Wygasłych.


2. Usługi Dodatkowe (Add-ons)


Możesz w każdej chwili dokupić i aktywować dodatkowe usługi, takie jak:


  • Dodatek Kanada/Meksyk.
  • Rozmowy i SMS do Polski.
  • Polski numer.
  • Dodanie limitu Hotspota (np. Dodaj 5 GB hotspota).
  • Aktualizacja/Podniesienie głównego planu internetowego (np. Podnieś do internetu bez limitu bez hotspota).


3. Dane Techniczne Karty i Urządzenia


Masz możliwość edycji i aktualizacji danych technicznych, które są niezbędne do prawidłowej aktywacji usługi:


  • Zmiana IMEI: Możesz zmienić numer IMEI telefonu przypisanego do aktywacji (jeśli wymieniasz urządzenie).
  • Zmiana EID: Możesz zmienić numer identyfikacyjny EID (dla kart wirtualnych eSIM), jeśli instalujesz kartę na innym urządzeniu.


4. Zmiana Typu Karty


Możesz konwertować format karty, klikając Zmień przy polu "Typ karty":


  • eSIM na SIM fizyczną: Zmiana jest możliwa, ale wymaga pokrycia kosztów wysyłki i samej karty fizycznej.
  • SIM fizyczna na eSIM: Zmiana jest możliwa, jeśli Twój telefon obsługuje technologię eSIM.




Inne metody: Kontakt z nami


Jeśli masz wątpliwości co do wprowadzanych zmian lub potrzebujesz pomocy w kwestiach, które nie są widoczne w Panelu Klienta (np. nietypowe zmiany w planie, problemy techniczne), zawsze możesz skontaktować się z nami.


Nasi specjaliści pomogą Ci dokonać zmian i upewnią się, że wszystko jest skonfigurowane poprawnie przed Twoim wyjazdem.

Aktualizowane na: 04/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!