Artykuły na: Dostawa

Czy mogę odebrać kartę osobiście / w sklepie / na lotnisku?

Czy mogę odebrać kartę osobiście / w sklepie / na lotnisku?



Nie prowadzimy jeszcze sprzedaży stacjonarnej (pracujemy nad otwarciem własnego sklepu).


W pilnych przypadkach oferujemy odbiór osobisty z zaprzyjaźnionego biura w Warszawie.




🔹 Odbiór osobisty – Warszawa, ul. Genewska 6 (pn–pt, 9:00–17:00)


  • Odbiór odbywa się w punkcie partnerskim (zaprzyjaźnione biuro).
  • UWAGA: na miejscu nie ma naszych pracownikównie uzyskasz pomocy technicznej ani doradztwa. Nie kupisz też tutaj karty a jedynie odbierzesz uprzednio zamówioną.
  • Jeśli masz czas na dostawę, lepiej wybierz Paczkomat (najpewniejszy next-day) lub kuriera.


Jak wybrać tę opcję?


Podczas płatności możesz wybrać „Odbiór osobisty – Genewska 6”.


W sprawach pilnych najlepiej zadzwoń do nas przed przyjazdem: 📞 +48 720 746 746.




🔹 Pilne przypadki (wylot dziś/jutro)


  • Jeśli nie zdążysz z dostawą kurierem/Paczkomatem, zapraszamy po odbiór osobisty (pn–pt, 9:00–17:00).
  • Potrzebujesz wskazówek lub konfiguracji? Zadzwoń – pomożemy telefonicznie / na czacie: 📞 +48 720 746 746.




🔹 Inne opcje „awaryjne” (ustalane indywidualnie)


Gdy odbiór osobisty nie wchodzi w grę, skontaktuj się z nami – sprawdzimy dostępność:


  • Dostawa na lotnisko w Warszawie (po uzgodnieniu),
  • Przesyłka konduktorska PKP,
  • Inne formy ekspresowej dostawy.




🔹 A co z eSIM?


  • eSIM nie wymaga odbioruoperator wysyła profil/QR w dniu aktywacji (rekomendujemy ustawić dzień przed wylotem).
  • Do instalacji potrzebujesz tylko stabilnego połączenia internetowego (najlepiej Wi-Fi). Większość naszych kart nie działa w Polsce, więc przełącz na eSIM po przylocie.




💡 Podsumowując:


Nie mamy sklepu stacjonarnego. W pilnych sytuacjach odbierz kartę osobiście w punkcie odbioru: Warszawa, Genewska 6 (pn–pt, 9:00–17:00) – na miejscu nie ma naszego personelu.

Jeśli potrzebujesz doradztwa/konfiguracji, zadzwoń: +48 720 746 746.

Możliwe są też dostawy awaryjne (lotnisko, PKP) – ustalimy indywidualnie.

eSIM przychodzi w dniu aktywacji – zwykle ustaw dzień przed wylotem.


Aktualizowane na: 06/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!