Czy mogę po zakupie zmienić kartę SIM na eSIM?
Czy mogę po zakupie zmienić kartę SIM na eSIM?
Tak, jak najbardziej.
Możesz w dowolnym momencie zmienić typ karty z fizycznej SIM na eSIM lub odwrotnie.
Sposób postępowania zależy od etapu, na którym znajduje się Twoje zamówienie.
🔹 Zmiana przed wysyłką
Jeśli przesyłka jeszcze nie została wysłana, skontaktuj się z nami jak najszybciej.
W tej sytuacji możemy:
- anulować wysyłkę fizycznej karty,
- zwrócić koszt dostawy i samej karty SIM,
- oraz wysłać Ci eSIM elektronicznie zazwyczaj w ciągu kilku godzin.
Ta forma zmiany jest najprostsza i całkowicie bezproblemowa.
🔹 Zmiana po wysyłce, lecz przed aktywacją
Jeśli karta została już wysłana, ale nie została jeszcze aktywowana, nadal możesz zmienić jej typ.
Wystarczy, że:
- zalogujesz się do panelu klienta, lub
- skontaktujesz się z nami poprzez formularz, czat lub telefonicznie
W takiej sytuacji karta fizyczna nadal do Ciebie dotrze, ale możemy przygotować dla Ciebie eSIM zamiast niej.
Proces jest szybki, choć może zająć kilka godzin.
🔹 Zmiana po aktywacji
Zmiana typu karty po aktywacji jest również możliwa, jednak wymaga już manualnej interwencji naszego zespołu.
W takim przypadku:
- skontaktuj się z nami przez czat lub dokonaj zmiany w panelu klienta,
- podaj numer swojej aktywnej karty lub zamówienia,
- będziemy potrzebowali kilka informacji o nowym telefonie i do kilku godzin na przygotowanie nowej karty eSIM
To rozwiązanie stosujemy indywidualnie dla każdego przypadku, dlatego warto zgłosić chęć zmiany jak najszybciej, najlepiej jeszcze przed aktywacją.
💡 Podsumowując:
Zmiana typu karty SIM ↔ eSIM jest możliwa na każdym etapie.
Najłatwiej i najszybciej przeprowadzić ją przed aktywacją, gdy proces jest niemal automatyczny.
Jeśli jednak karta została już aktywowana, skontaktuj się z nami – pomożemy w ciągu kilku godzin.
Aktualizowane na: 04/12/2025
Dziękuję!