Artykuły na: Doładowania, przedłużenia, zmiany

Czy mogę przedłużyć kartę po wygaśnięciu?

Czy mogę przedłużyć kartę po wygaśnięciu?


W niektórych przypadkach tak, ale zależy to od rodzaju pakietu oraz od tego, ile czasu minęło od jego wygaśnięcia. Najważniejsze są dwa czynniki:


  1. Rodzaj pakietu (krótki vs. 30 dniowy i dłuższy)
  2. Czas, jaki upłynął od wygaśnięcia pakietu


🔹 Pakiety 7 / 14 / 21 dni


Po wygaśnięciu pakietów krótkoterminowych nie ma możliwości ich przedłużenia.


W takim przypadku konieczny będzie zakup nowego pakietu.


🔹 Pakiety 30 dniowe i dłuższe


Dla pakietów 30 dniowych i dłuższych przedłużenie jest zazwyczaj możliwe, o ile numer nie został jeszcze dezaktywowany.


Numery wygasają zwykle 30–90 dni po zakończeniu ostatniego pakietu – do tego czasu możesz:


  • Zalogować się do panelu klienta i sprawdzić, czy opcja przedłużenia jest dostępna.
  • Skontaktować się z nami przez czat lub telefon – sprawdzimy status numeru i, jeśli to możliwe, zrealizujemy przedłużenie.


Jeśli od wygaśnięcia minęło więcej niż 90 dni, numer został bezpowrotnie dezaktywowany i nie ma możliwości jego przedłużenia ani odzyskania.


💡 Podsumowując


  • Pakiety krótkoterminowe (7–21 dni) – po wygaśnięciu nie można ich przedłużyć.
  • Pakiety 30 dniowe i dłuższe – można przedłużyć, jeśli numer jest nadal aktywny.
  • Po 90 dniach od wygaśnięcia pakietu nie da się już wznowić — konieczny będzie zakup nowej karty.

Aktualizowane na: 06/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!