Artykuły na: Doładowania, przedłużenia, zmiany

Czy mogę przenieść środki między kartami?

Czy mogę przenieść środki między kartami?


Nie, operatorzy amerykańscy nie przewidują możliwości przenoszenia środków, danych internetowych ani niewykorzystanych dni między dwoma różnymi kartami SIM lub eSIM. Jest to technicznie niemożliwe.


Każdy pakiet prepaid jest uruchamiany jako oddzielna, zamknięta usługa. Jeśli jeden pakiet się skończy, a na drugim pozostały środki, nie ma możliwości ich skonsolidowania.




🔹 Środki w ramach aktywnego pakietu


Jeśli posiadasz aktywną kartę i:


  • Skończył Ci się pakiet danych, ale pozostały Ci rozmowy i SMS-y,
  • Twój pakiet wygasł, ale masz jeszcze pieniądze na koncie (np. z doładowania),

to te środki są przypisane do konkretnego numeru telefonu i nie mogą zostać przeniesione na inną kartę.


🔹 Co zrobić z zakupioną, ale nieaktywowaną kartą?


Jeśli masz dwie zakupione u nas karty, z których jedna jest jeszcze nieaktywowana, a chcesz na nią przenieść usługi lub zmienić plan – skontaktuj się z nami!


Ponieważ aktywacje realizujemy samodzielnie, możemy „ogarnąć temat tak, jak trzeba”:


  1. Zmienić plan: Możemy anulować aktywację drugiej karty i zamienić ją na inny, dłuższy lub większy pakiet.
  2. Zwrócić środki: Możemy dokonać zwrotu pieniędzy za nieaktywowaną kartę.


Najważniejsze, żebyś się z nami skontaktował, zanim karty zostaną aktywowane.

Aktualizowane na: 06/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!