Artykuły na: Reklamacje, zwroty, Gwarancja Zwrotu Pieniędzy

Czy mogę wymienić kartę SIM USA na nową?

Czy mogę wymienić kartę SIM USA na nową?


Tak, oczywiście! W wielu przypadkach jest to możliwe. Wszystko zależy od tego, co jest powodem wymiany – uszkodzenie, czy chęć zmiany pakietu.




Scenariusze wymiany karty


1. Chcesz zmienić pakiet lub operatora


Jeśli po zakupie zmieniłeś zdanie i chcesz przejść na inny pakiet (np. z T-Mobile na AT&T lub z pakietu 15 GB na Nielimitowany):


  • Skontaktuj się z nami! Zgłoś nam swoją prośbę, a my postaramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie. Czasem jesteśmy w stanie dokonać zmiany w systemie bez konieczności wymiany karty, a czasem będziemy musieli wysłać Ci nową.
  • Warunek: Najlepiej zgłosić chęć zmiany, zanim karta zostanie aktywowana.


2. Karta jest uszkodzona lub niewidoczna


Jeśli masz pewność, że karta jest uszkodzona (np. telefon jej nie widzi, mimo że jest poprawnie włożona, a inne karty działają):


  • Wymiana od ręki! Wyślemy Ci nową kartę SIM lub eSIM.
  • Jesteś w Polsce? Wyślemy Ci nową kartę na Twój adres.
  • Jesteś w USA? Pomożemy Ci załatwić nową kartę (np. jeśli jest to eSIM, wyślemy nowy kod aktywacyjny). Możemy też wysłać większość kart SIM do USA z dostawą na jutr. W wyjątkowych przypadkach powiemy Ci, co zrobić, aby otrzymać nową kartę bezpośrednio w salonie Operatora, jeśli wymaga tego sytuacja awaryjna.


Zawsze kontaktuj się z nami!


Niezależnie od powodu wymiany, zawsze skontaktuj się najpierw z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pomożemy Ci ustalić przyczynę problemu i wybierzemy najszybszą oraz najkorzystniejszą opcję wymiany.

Aktualizowane na: 06/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!