Artykuły na: Panel Klienta

Czy mogę zmienić swoje dane w Panelu Klienta?

Czy mogę zmienić swoje dane w Panelu Klienta?


Tak, masz pełną kontrolę nad swoimi danymi!


W każdej chwili możesz zaktualizować swoje dane osobowe, adres do wysyłki oraz dane do faktury w sekcji "Zarządzaj kontem" w Panelu Klienta. Jest to niezbędne, aby zapewnić prawidłową realizację zamówień i wysyłkę ewentualnych kart fizycznych.


1. Gdzie znaleźć opcje edycji?


Po zalogowaniu się:


  1. W menu po lewej stronie wybierz opcję "Zarządzaj kontem".
  2. Ekran podzieli się na dwie główne sekcje: "Twoje dane" oraz "Dane do faktury".


2. Edycja Danych Osobowych i Kontaktowych


W sekcji "Twoje dane" możesz edytować wszystkie swoje domyślne informacje:


  • Imię i Nazwisko
  • Adres e-mail: Zmiana adresu e-mail powiązanego z kontem.
  • Numer telefonu
  • Adres do wysyłki (Ulica, Kod Pocztowy, Miasto, Kraj)
  • Hasło: Możliwość zmiany hasła do konta (Wymaga spełnienia kryteriów bezpieczeństwa: min. 8 znaków, wielka litera, cyfra).


Aby rozpocząć edycję, kliknij przycisk "Edytuj swoje dane". Po wprowadzeniu zmian, pamiętaj, aby kliknąć "Zapisz zmiany" na dole formularza.


3. Edycja Danych do Faktury


Jeśli potrzebujesz faktury na inne dane niż domyślne (np. na firmę):


  • W sekcji "Dane do faktury" kliknij przycisk "Edytuj dane faktury".
  • Możesz tam wprowadzić NIP, nazwę firmy i adres, który będzie automatycznie używany przy generowaniu dokumentów dla przyszłych zamówień.

Aktualizowane na: 04/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!