Czy mogę zobaczyć karty z poprzednich wyjazdów?
Czy mogę zobaczyć karty z poprzednich wyjazdów?
Tak, oczywiście! Wszystkie Twoje karty SIM, zarówno te aktywne, jak i historyczne, są zapisane w Panelu Klienta. To, gdzie je zobaczysz, zależy od ich obecnego statusu.
Podstawowa zasada jest prosta:
- Karty, które można doładować: Znajdziesz je w głównym widoku "Moje karty SIM".
- Karty, których nie można już reaktywować: Znajdziesz je w "Archiwum kart SIM".
Kiedy karta trafia do Archiwum?
Dostęp do archiwalnych kart uzyskasz w menu nawigacyjnym Panelu Klienta, wybierając opcję "Archiwum kart SIM".
W Archiwum znajdują się karty, które osiągnęły jeden z poniższych statusów:
- Status Wygasły (W Panelu Głównym):
- Jeśli karta wygasła, ale operator nadal daje możliwość jej reaktywacji (zwykle przez krótki czas po wygaśnięciu), zostanie tymczasowo w głównym panelu "Moje karty SIM".
- Możesz ją tam doładować (Przedłuż) i przywrócić jej działanie.
- Status Zakończony (W Archiwum):
- Gdy minie okres, w którym można było doładować kartę Wygasłą, jej status zmienia się na Zakończony.
- Karta zostaje przeniesiona do "Archiwum kart SIM". W tym statusie karta jest nieużywalna i nie do odzyskania. Jeśli chcesz ponownie skorzystać z naszych usług, musisz zakupić nową kartę.
Dzięki Archiwum zachowujesz pełny wgląd w historię swoich zakupów, numery seryjne oraz faktury powiązane z każdą, nawet najstarszą kartą.
Aktualizowane na: 04/12/2025
Dziękuję!