Artykuły na: Panel Klienta

Czy mogę zobaczyć karty z poprzednich wyjazdów?

Czy mogę zobaczyć karty z poprzednich wyjazdów?


Tak, oczywiście! Wszystkie Twoje karty SIM, zarówno te aktywne, jak i historyczne, są zapisane w Panelu Klienta. To, gdzie je zobaczysz, zależy od ich obecnego statusu.


Podstawowa zasada jest prosta:


  • Karty, które można doładować: Znajdziesz je w głównym widoku "Moje karty SIM".
  • Karty, których nie można już reaktywować: Znajdziesz je w "Archiwum kart SIM".


Kiedy karta trafia do Archiwum?


Dostęp do archiwalnych kart uzyskasz w menu nawigacyjnym Panelu Klienta, wybierając opcję "Archiwum kart SIM".


W Archiwum znajdują się karty, które osiągnęły jeden z poniższych statusów:


  1. Status Wygasły (W Panelu Głównym):
    • Jeśli karta wygasła, ale operator nadal daje możliwość jej reaktywacji (zwykle przez krótki czas po wygaśnięciu), zostanie tymczasowo w głównym panelu "Moje karty SIM".
    • Możesz ją tam doładować (Przedłuż) i przywrócić jej działanie.
  1. Status Zakończony (W Archiwum):
    • Gdy minie okres, w którym można było doładować kartę Wygasłą, jej status zmienia się na Zakończony.
    • Karta zostaje przeniesiona do "Archiwum kart SIM". W tym statusie karta jest nieużywalna i nie do odzyskania. Jeśli chcesz ponownie skorzystać z naszych usług, musisz zakupić nową kartę.


Dzięki Archiwum zachowujesz pełny wgląd w historię swoich zakupów, numery seryjne oraz faktury powiązane z każdą, nawet najstarszą kartą.

Aktualizowane na: 04/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!