Czy otrzymam potwierdzenie doładowania?
Czy otrzymam potwierdzenie doładowania?
Tak, po każdej płatności za przedłużenie pakietu otrzymasz od nas potwierdzenie, choć ma ono formę finansową, a nie technicznego potwierdzenia od operatora.
🔹 1. Potwierdzenie finansowe: Faktura
Po zaksięgowaniu Twojej płatności za doładowanie na kolejny miesiąc, automatycznie otrzymasz od nas fakturę na swój adres e-mail. Ten dokument służy jako Twoje oficjalne potwierdzenie zakupu usługi.
🔹 2. Potwierdzenie techniczne: Panel klienta
Nie wysyłamy osobnego e-maila potwierdzającego, że usługa została technicznie przedłużona w systemie amerykańskiego operatora (poza wspomnianą fakturą). Status przedłużenia możesz jednak łatwo sprawdzić samodzielnie:
- Przedłużenie pakietu będzie widoczne w Twoim panelu klienta ale nie od razu - jest zatwierdzane ręcznie przez pracownika (do 30 minut w godzinach pracy). Zaloguj się na nasze stronie, a przy Twojej karcie zobaczysz zaktualizowaną datę ważności pakietu.
💡 W razie wątpliwości – kontaktuj się z nami od razu
Jeśli opłaciłeś doładowanie, ale w panelu klienta nie widzisz zaktualizowanej daty ważności pakietu i masz jakiekolwiek wątpliwości, że usługa została włączona, skontaktuj się z nami natychmiast. Szybka reakcja pozwoli nam upewnić się, że Twój numer zostanie doładowany bez żadnych problemów.
Aktualizowane na: 06/12/2025
Dziękuję!