Artykuły na: Reklamacje, zwroty, Gwarancja Zwrotu Pieniędzy

Czy zwrot obejmuje koszty wysyłki?

Czy zwrot obejmuje koszty wysyłki?



Tak, w większości przypadków zwrot pieniędzy obejmuje również koszty wysyłki, ale zasady różnią się w zależności od tego, czy korzystasz z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, czy z naszej Gwarancji Zwrotu Pieniędzy.


1. Zwrot Konsumencki (Prawo odstąpienia od umowy w 14 dni)


W przypadku ustawowego zwrotu (dotyczącego tylko nieaktywowanych kart SIM/eSIM):


  • Zwrot kosztów wysyłki (do Ciebie): Tak, zwracamy Ci koszt przesyłki, który poniosłeś, składając zamówienie.
  • Koszty odesłania karty (do nas): Nie, koszty odesłania fizycznej karty SIM do naszego biura pokrywasz we własnym zakresie.


2. Zwrot w ramach Gwarancji Zwrotu Pieniędzy


Jeśli zwrot następuje w ramach naszej Gwarancji (np. z powodu awarii, niekompatybilności lub opóźnienia przesyłki):


  • Zwrot kosztów wysyłki: Co do zasady tak, zwracamy koszty wysyłki.
  • Warunek: Zwracamy koszty wysyłki pod warunkiem, że w zamówieniu znajdowała się wyłącznie ta wadliwa (lub zwracana) karta. Jeśli w tym samym zamówieniu kupiłeś kilka produktów, które zatrzymujesz, zwracamy tylko proporcjonalną część kosztów lub uznajemy, że koszty wysyłki zostały skonsumowane przez inne, działające produkty.


Wniosek: Jeśli z powodu winy naszej, produktu (lub opóźnienia kuriera) reklamujesz kartę, staramy się, abyś nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów.

Aktualizowane na: 06/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!