Dlaczego nie otrzymałem kodu QR do instalacji?
Dlaczego nie otrzymałem kodu QR do instalacji?
Jeśli zakupiłeś u nas kartę eSIM i zastanawiasz się, dlaczego jeszcze nie otrzymałeś kodu QR, nie martw się. W 99% przypadków wszystko przebiega zgodnie z planem. Sposób aktywacji amerykańskich kart eSIM różni się od tego, co możesz znać z Europy.
Poniżej wyjaśniamy dwa najczęstsze powody, dla których kod QR jeszcze do Ciebie nie dotarł.
🔹 Powód 1 (Najczęstszy): Nie nadszedł jeszcze wybrany przez Ciebie dzień aktywacji
To fundamentalna różnica między naszymi kartami a usługami takimi jak Airalo czy innymi europejskimi dostawcami.
- Model Europejski / Airalo: Po zakupie od razu otrzymujesz uniwersalny, nieaktywny kod QR, który możesz zainstalować w dowolnym momencie.
- Model Amerykański (który stosujemy): My nie wysyłamy nieaktywnych kodów. W dniu, który wybrałeś w formularzu aktywacyjnym, zlecamy operatorowi wygenerowanie unikalnego, już aktywnego profilu eSIM specjalnie dla Twojego telefonu.
Oznacza to, że kod QR zostanie wygenerowany i wysłany do Ciebie dopiero w dniu aktywacji, a nie od razu po złożeniu zamówienia. Musisz po prostu poczekać na wybraną przez siebie datę.
🔹 Powód 2: Jest dzień aktywacji, ale jeszcze nie minął termin realizacji
Jeśli dzisiaj jest Twój wybrany dzień aktywacji, a Ty nadal nie masz kodu, prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości.
Zgodnie z naszymi ramami czasowymi:
- Jeśli formularz wypełniłeś z wyprzedzeniem lub dzisiaj przed godziną 15:00, kod QR otrzymasz w e-mailu i SMS-ie do godziny 17:00 czasu polskiego.
- Jeśli formularz wypełniłeś dzisiaj po godzinie 15:00, kod QR otrzymasz do godziny 23:59 czasu polskiego.
✅ Co zrobić, jeśli uważasz, że coś jest nie tak?
Jeśli jest już dzień Twojej aktywacji, minęły powyższe terminy, a Ty nadal nie otrzymałeś od nas żadnej wiadomości, skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas lub napisz na czacie – sprawdzimy status Twojego zamówienia i natychmiast wyjaśnimy sytuację.
Aktualizowane na: 06/12/2025
Dziękuję!