Artykuły na: Reklamacje, zwroty, Gwarancja Zwrotu Pieniędzy

Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?

Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?


Zazwyczaj rozpatrzenie Twojego zgłoszenia jest bardzo szybkie. Wszystko zależy od tego, czy sprawa rozpatrywana jest w ramach naszej Gwarancji Zwrotu Pieniędzy, czy jako reklamacja ustawowa.


1. Rozpatrzenie w ramach Gwarancji Zwrotu Pieniędzy (Natychmiast)


Większość zgłoszeń (problemy z działaniem, zdarzenia losowe, opóźnienia przesyłki) jest rozpatrywana w ramach naszej usługi "Gwarancja Zwrotu Pieniędzy".


  • Decyzja od razu: Reklamacje te są rozpatrywane na bieżąco przez pracownika, z którym się kontaktujesz, lub jego bezpośredniego przełożonego.
  • Szybkość: Jeśli powód zgłoszenia jest jasny i nie budzi wątpliwości (np. zerowe zużycie, potwierdzona awaria, opóźnienie przesyłki), decyzję staramy się wydać od ręki.
  • Współpraca: Szybkość zależy od Twojej współpracy – im szybciej prześlesz nam potrzebne zrzuty ekranu czy dane do weryfikacji, tym szybciej otrzymasz decyzję.


Pamiętaj: "Gwarancja Zwrotu Pieniędzy" to nasza dodatkowa usługa prokliencka, która ma na celu przyspieszenie procedury zwrotu, pomijając długie ścieżki formalne.


2. Reklamacja Ustawowa (Do 14 dni)


Jeżeli powód Twojego zgłoszenia i żądanie pieniężne nie mieści się w jasnych ramach naszej Gwarancji Zwrotu Pieniędzy, wówczas mamy obowiązek rozpatrzyć Twoją sprawę w ustawowym terminie.


  • Termin: W takich przypadkach zastrzegamy sobie ustawowy termin 14 dni od dnia otrzymania Twojego zgłoszenia na wydanie wiążącej decyzji.

Aktualizowane na: 06/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!