Artykuły na: Reklamacje, zwroty, Gwarancja Zwrotu Pieniędzy

Jak przesłać zrzut ekranu do zgłoszenia?

Jak przesłać zrzut ekranu do zgłoszenia?



Kluczem do szybkiego rozwiązania Twojego problemu jest przesłanie nam zrzutów ekranu z ustawień telefonu. Bez nich diagnoza jest niemożliwa!


Masz trzy opcje przesłania załączników, ale jedna z nich jest zdecydowanie preferowana przez nasz zespół wsparcia.


✅ 1. Preferowana Metoda: WhatsApp (Najszybciej)


WhatsApp to najskuteczniejszy kanał do prowadzenia diagnostyki i przesyłania załączników.


  • Szybka Komunikacja: WhatsApp pozwala na dwustronną komunikację w czasie rzeczywistym.
  • Diagnoza na żywo: Pracownik może poprosić Cię o kolejne zrzuty ekranu z różnych menu w telefonie, a Ty możesz je przesłać od razu. To skraca czas diagnostyki z godzin do kilku minut.
  • Numer: Wyślij nam wiadomość ze zdjęciami na numer +48 720 746 746.


2. E-mail i Czat (Opcje Alternatywne)


Oczywiście, możesz również wysłać załączniki tradycyjną drogą, ale musisz liczyć się z dłuższym czasem obsługi.


  • E-mail: Możesz wysłać zrzuty ekranu jako załączniki do wiadomości na kontakt@kartysimusa.pl. Pamiętaj, że na odpowiedź na kolejny e-mail możesz czekać dłużej.
  • Czat: W oknie czatu na naszej stronie również jest możliwość dołączenia załącznika.


Wniosek: Jeśli zależy Ci na tym, aby problem został rozwiązany od razu – użyj WhatsApp.


Aktualizowane na: 06/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!