Artykuły na: Reklamacje, zwroty, Gwarancja Zwrotu Pieniędzy

Jak skutecznie zareklamować działanie karty już po powrocie do kraju?

Jak skutecznie zareklamować działanie karty już po powrocie do kraju?


Rozumiemy, że złożyłeś reklamację po powrocie. Choć nasze możliwości działania są w tym przypadku bardzo ograniczone, masz do dyspozycji jedyną ścieżkę postępowania, opisaną w naszym Regulaminie Gwarancji Zwrotu Pieniędzy.


Pamiętaj: Zgodnie z § 6 Regulaminu, zgłoszenie problemu po opuszczeniu kraju docelowego zazwyczaj prowadzi do odrzucenia roszczenia z powodu braku możliwości potwierdzenia przyczyny usterki.


Jedyna ścieżka reklamacji po powrocie


Ponieważ nie mamy możliwości wykonania zdalnej diagnostyki Twojego telefonu i sieci, nasze działanie ogranicza się wyłącznie do weryfikacji awarii po stronie Operatora.


Krok 1: Zgłoś problem i podaj dane


Napisz do nas natychmiast, podając następujące informacje:


  1. Numer zamówienia lub numer seryjny karty.
  2. Dokładne daty i godziny wystąpienia problemu.
  3. Dokładne lokalizacje (miasta, hotele), w których usługa nie działała.


Krok 2: Weryfikacja ze strony Sprzedawcy (Tylko Operator)


My, jako Sprzedawca, możemy w tej sytuacji wykonać jedynie dwa kroki:


  1. Zapytanie do Operatora: Skontaktujemy się z naszym operatorem i zlecimy weryfikację, czy w podanych przez Ciebie lokalizacjach i czasie odnotował ogólną, masową awarię sieci.
  2. Sprawdzenie zużycia: Zweryfikujemy, czy karta zarejestrowała jakiekolwiek znaczące zużycie danych lub połączeń.


Krok 3: Decyzja o Reklamacji


  • Jeśli Operator POTWIERDZI awarię: Reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie. Otrzymasz zwrot zgodnie z zasadami naszej Gwarancji.
  • Jeśli Operator NIE POTWIERDZI awarii: Niestety, ponieważ problemu nie da się zweryfikować ani zdalnie zdiagnozować (Klient jest już w Polsce), a Operator nie zgłosił awarii, reklamacja zostanie odrzucona.


💡 Wskazówka: Wyjątkowa Rekompensata


Jeśli Twoja karta ma minimalne lub zerowe zużycie danych, a w pełni współpracujesz z nami w procesie diagnozy (nawet jeśli Operator nie potwierdzi awarii), możemy rozważyć przyznanie Ci grzecznościowej rekompensaty w postaci vouchera na przyszłe zakupy.

Aktualizowane na: 06/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!