Artykuły na: Faktury i płatności

Jak uzyskać fakturę do zamówienia?

Jak uzyskać fakturę do zamówienia?


Fakturę możesz otrzymać automatycznie po zakupie – wystarczy, że podasz właściwe dane na etapie płatności albo zgłosisz to konsultantowi przy zamówieniu telefonicznym.




🔹 Zakup online (najszybciej)


  1. Na ostatnim etapie płatności zaznacz pole „Faktura na inne dane / na firmę”.
  2. Wpisz dane do faktury: nazwa, NIP, adres (sprawdź uważnie).
  3. Zakończ płatność – faktura PDF przyjdzie mailem w ciągu kilku minut (nadawca: kontakt@kartysimusa.pl).
  4. Dokument znajdziesz także w Panelu Klienta → Historia zakupów i faktur.




🔹 Zamówienie telefoniczne


  • Powiedz konsultantowi, że potrzebujesz faktury na firmę lub na inne dane niż Twoje i podyktuj dane (nazwa, NIP, adres).
  • Fakturę wyślemy e-mailem po złożeniu i opłaceniu zamówienia.


📞 +48 720 746 746




🔹 Wskazówki i korekty


  • Sprawdź dane przed płatnością – to najszybsza droga do poprawnej faktury.
  • Jeśli po zakupie zauważysz błąd, skontaktuj się z nami jak najszybciej – sprawdzimy możliwość korekty.
  • Na życzenie możemy wystawić fakturę pro forma przed płatnością.




❓ Najczęstsze pytania


Nie dostałem faktury mailem — gdzie jej szukać?


Sprawdź foldery Spam/Oferty/Promocje i nadawcę kontakt@kartysimusa.pl. Jest też w Panelu Klienta.


Czy mogę zmienić dane do faktury po zakupie?


To zależy od statusu – czasem wystarczy korekta, czasem konieczny jest zwrot i ponowne zamówienie. Skontaktuj się z nami.




💡 Podsumowując:


Zaznacz opcję faktury przy płatności, wpisz NIP i dane firmy, a faktura PDF dotrze mailem w kilka minut (i będzie w Panelu Klienta).

Zamówienie telefoniczne? Podyktuj dane konsultantowi – wystawimy fakturę po opłaceniu.


Aktualizowane na: 06/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!