Jak wygląda procedura zwrotu?
Jak wygląda procedura zwrotu?
Procedura zwrotu zależy od tego, w ramach jakiej podstawy prawnej lub gwarancyjnej składasz rezygnację: czy jest to ustawowy zwrot konsumencki (14 dni), czy też zwrot w ramach naszej Gwarancji Zwrotu Pieniędzy.
1. Zwrot Konsumencki (Prawo odstąpienia od umowy w 14 dni)
Ten zwrot dotyczy wyłącznie kart nieaktywowanych i jest realizowany zgodnie z ustawowym prawem konsumenta.
Krok 1: Zgłoszenie:
- Karta fizyczna (SIM): Wyślij nam zgłoszenie zwrotu (np. mailem) i odeślij plastikową kartę SIM na adres biura (koszty wysyłki ponosisz we własnym zakresie).
- Karta wirtualna (eSIM): Wystarczy zgłoszenie rezygnacji drogą mailową, ponieważ fizycznie nic nie odsyłasz.
- Zakup na Allegro/Innym portalu: Zgłoś zwrot przez panel tego portalu.
Krok 2: Adres do wysyłki (dla kart fizycznych):
KARTY SIM USA
ul. Genewska 6
03-963 Warszawa
Ważne: Zwrot konsumencki jest możliwy tylko w przypadku kart nieaktywowanych. W momencie aktywacji usługi telekomunikacyjnej nie przysługuje już prawo do zwrotu konsumenckiego. Nie ma znaczenia czy użyłeś karty, czy nie. Jeśli wybrałeś datę aktywacji, zgłoś zwrot przed tą datą.
2. Zwrot w ramach "Gwarancji Zwrotu Pieniędzy"
Ten proces ma zastosowanie, jeśli:
- Ubiegasz się o zwrot przed aktywacją z powodu opóźnienia przesyłki, niekompatybilności lub zmiany parametrów przez Operatora.
- Ubiegasz się o zwrot po aktywacji (z powodu awarii, zdarzenia losowego, słabego zasięgu, itp.).
Krok 1: Kontakt z nami:
- Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (WhatsApp, e-mail lub czat) i zgłoś chęć skorzystania z Gwarancji, podając przyczynę.
Krok 2: Ustalenie warunków:
- Nasz konsultant pomoże Ci ustalić przyczynę, zweryfikuje zużycie danych oraz wskaże ostateczną wysokość zwrotu (zgodnie z tabelami Gwarancji).
- W przypadku zwrotu po aktywacji, będziemy oczekiwać Twojej zgody na wyłączenie karty SIM/eSIM.
Krok 3: Realizacja zwrotu (BEZ odsyłania plastiku):
- Po akceptacji warunków przez obie strony nie musisz odsyłać nam plastikowej karty SIM.
- Zwrot pieniędzy następuje na konto Klienta w ciągu 14 dni roboczych.
Aktualizowane na: 06/12/2025
Dziękuję!