Artykuły na: Złotówki, polecenia, rabaty

Kiedy nie otrzymam złotówek za zakup?

Kiedy nie otrzymam złotówek za zakup?


Nasz program lojalnościowy ma na celu nagradzanie klientów, którzy dokonują zakupów bezpośrednio w naszym sklepie. Istnieje kilka ściśle określonych warunków, po spełnieniu których system nie naliczy Ci złotówek (zwrotu 10% wartości zakupu).


Poniżej znajdziesz listę sytuacji, w których nie otrzymasz środków na swoje konto.




🔹 1. Zakup poza sklepem kartysimusa.pl


Aby otrzymać złotówki, musisz dokonać zakupu bezpośrednio u nas.


  • Brak złotówek za: Zakupy złożone przez Allegro, biura podróży, pośredników lub inne platformy sprzedażowe.
  • Rozwiązanie: Zapraszamy do składania zamówień bezpośrednio w sklepie [kartysimusa.pl], aby móc korzystać z programu lojalnościowego.


🔹 2. Używasz kodu rabatowego do zakupu


W większości przypadków nie można łączyć rabatów.


  • Jeśli do zakupu użyjesz kodu rabatowego (np. z promocji lub współpracy), system automatycznie uzna, że wybrałeś tę formę zniżki i nie naliczy Ci 10% zwrotu w formie złotówek. Musisz wybrać jedną formę korzyści.


🔹 3. Nadużycia w programie


Zastrzegamy sobie prawo do nienaliczania środków, jeśli uznamy, że dochodzi do nadużycia programu lojalnościowego lub poleceń.


  • Przykład: Tworzenie wielu kont w celu „polecania” samemu sobie własnych zakupów.


🔹 4. Zakup sprzed daty wprowadzenia programu


Program lojalnościowy został wprowadzony na początku 2025 roku.


  • Niestety, zakupy dokonane przed rozpoczęciem programu nie wliczają się do puli środków i nie uprawniają do otrzymania zwrotu.




💡 Masz wątpliwości? Napisz do nas!


Jeśli masz pytania dotyczące swoich złotówek lub statusu zamówienia, skontaktuj się z naszą obsługą klienta. Chętnie zweryfikujemy, czy spełniłeś wszystkie warunki programu.


Aktualizowane na: 06/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!