Artykuły na: Polski numer

Kiedy otrzymam swój Polski numer w ramach wykupionej usługi?

Kiedy otrzymam swój Polski numer w ramach wykupionej usługi?


Swój „Polski numer”, na który masz przekierować połączenia z Polski, otrzymasz z odpowiednim wyprzedzeniem.


Moment jego przesłania zależy od tego, kiedy wypełnisz formularz aktywacyjny w stosunku do wybranej daty startu usługi.




🔹 1. Standardowy termin (duże wyprzedzenie)


Jeśli wypełniasz formularz z dużym wyprzedzeniem, swój numer otrzymasz na 5 dni przed datą aktywacji Twojej amerykańskiej karty SIM/eSIM, którą wybrałeś w formularzu.


Ten zapas czasu jest przeznaczony na to, abyś mógł spokojnie wykonać testowe przekierowanie i poinformować bliskich o nowym numerze.


🔹 2. Termin dla pilnych aktywacji (mniej niż 5 dni)


Jeśli do daty aktywacji pozostało mniej niż 5 dni, numer otrzymasz znacznie szybciej:


  • Numer otrzymasz w ciągu godziny od momentu poprawnego wypełnienia i zapisania formularza aktywacyjnego.


🔹 Jak zostanie mi przekazany numer?


Niezależnie od terminu, numer zostanie do Ciebie przesłany dwoma kanałami:


  • Otrzymasz od nas wiadomość e-mail.
  • Otrzymasz od nas wiadomość SMS.




✅ Co zrobić, jeśli nie otrzymasz numeru?


Jeśli minął wyznaczony termin (np. godzina od wypełnienia formularza w trybie pilnym) a Ty nadal nie otrzymałeś swojego „Polskiego numeru”, natychmiast się z nami skontaktuj!


Sprawdzimy status Twojego zlecenia i pilnie wyślemy do Ciebie numer, na który masz ustawić przekierowanie.




💡 Pamiętaj: Po otrzymaniu numeru, nie zapomnij ustawić bezwarunkowego przekierowania u swojego polskiego operatora, aby usługa działała poprawnie.


Aktualizowane na: 06/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!