Nastąpiły wyjątkowe okoliczności i nie skorzystałem z karty, czy mogę liczyć na zwrot?
Nastąpiły wyjątkowe okoliczności i nie skorzystałem z karty, czy mogę liczyć na zwrot?
Tak, nasza Gwarancja Zwrotu Pieniędzy obejmuje również zdarzenia losowe (takie jak odwołanie podróży, choroba, czy inne nagłe przypadki), które uniemożliwiły Ci skorzystanie z aktywowanej karty.
Możliwość i wysokość zwrotu zależą jednak od tego, jak szybko po aktywacji zgłosisz nam rezygnację.
Jak czas zgłoszenia wpływa na potrzebę przedstawiania dowodów?
Nasze zasady zostały stworzone tak, aby maksymalnie ułatwić Klientom zwrot, o ile nie ma podejrzenia nadużycia.
1. Szybkie Zgłoszenie (Zwykle do 72 godzin od aktywacji)
Jeśli zgłosisz nam rezygnację z powodu zdarzenia losowego bardzo szybko po aktywacji (zgodnie z regulaminem, w ciągu pierwszych 72 godzin):
- Odwołanie podróży (0 GB): Przy zużyciu 0 GB nie musisz udowadniać nam, co się stało. Zakładamy, że nie miałeś szansy skorzystać z usługi. Otrzymasz 100% zwrotu (na wypadek zdarzenia losowego uniemożliwiającego skorzystanie z usługi).
- Deportacja: W przypadku deportacji przysługuje 100% zwrotu bez względu na zużycie danych. Rozumiemy, że będąc zatrzymany na lotnisku musiałeś skorzystać z karty.
- Wymagane: Zgłoszenie mailowe w ciągu 72h od aktywacji. W przypadku zużycia danych wymagany jest skan potwierdzenia deportacji.
2. Późne Zgłoszenie (Po 72 godzinach od aktywacji)
Jeśli zgłosisz nam zdarzenie losowe później – kiedy karta jest aktywna już dłużej – będziemy potrzebować od Ciebie dokumentacji, nawet przy minimalnym zużyciu.
- Potrzebne Dowody: W takich przypadkach możesz zostać poproszony o przedstawienie dowodów uniemożliwiających skorzystanie z usługi. Jest to wymóg, którego potrzebujemy dla naszego ubezpieczyciela i księgowości.
- Przykładowe dowody: Wypis ze szpitala, zaświadczenie lekarskie, e-mail od linii lotniczej o przełożeniu/odwołaniu lotu.
Podsumowanie zwrotu w przypadku zdarzenia losowego
Czas od aktywacji | Zużycie danych | Przyczyna | Procent Zwrotu |
|---|---|---|---|
do 72 godzin | 0 GB | Zdarzenie losowe, odwołanie podróży. | 100% |
do 72 godzin | Dowolne | Deportacja | 100% |
72h do końca pakietu | < 1 GB | Zdarzenie losowe, odwołanie podróży. | 100% |
72h do końca pakietu | Dowolne | Deportacja | 100% |
Wniosek: Jeśli okoliczności się zmieniły, napisz do nas jak najszybciej. W przypadku zdarzeń losowych i deportacji mamy najbardziej elastyczne podejście, ale im szybciej się z nami skontaktujesz, tym łatwiej i szybciej uzyskasz zwrot.
Aktualizowane na: 06/12/2025
Dziękuję!