Nie włożyłem karty SIM do telefonu ale została aktywowana, czy mogę ją zwrócić?
Nie włożyłem karty SIM do telefonu ale została aktywowana, czy mogę ją zwrócić?
Nie zawsze. Ma zastosowanie już procedura zwrotu po aktywacji!
Fakt, że nie włożyłeś karty SIM do telefonu, nie ma wpływu na jej status. Zgodnie z naszym Regulaminem, jeśli karta została aktywowana przez Operatora (czyli jej data aktywacji minęła lub nadeszła), jest ona traktowana jako aktywna, a tym samym rozpoczęła się świadczenie usługi. Nie mamy możliwości odzyskania środków od Operatora.
Oznacza to, że nie przysługuje już ustawowe prawo do zwrotu konsumenckiego. Masz jednak prawo do zwrotu w ramach naszej Gwarancji Zwrotu Pieniędzy w przypadku, gdy nie skorzystałeś z usługi z powodu zdarzenia losowego.
Zasady zwrotu z powodu "nieużywania" karty
Ponieważ karta nie była używana, zakładamy, że powodem zwrotu jest zdarzenie losowe, które uniemożliwiło Ci skorzystanie z podróży (np. odwołany lot, choroba).
1. Szybkie zgłoszenie (Klucz do 100% zwrotu)
Im szybciej zgłosisz nam potrzebę zwrotu od momentu aktywacji karty, tym łatwiej uzyskasz pełny zwrot.
- Zgłoszenie do 72 godzin od aktywacji:
- Jeśli zgłosisz problem w ciągu pierwszych 3 dni, przy zerowym zużyciu danych, otrzymasz 100% zwrotu bez konieczności przedstawiania nam dowodów odwołania podróży.
- Wystarczy kontakt z nami!
2. Późne zgłoszenie (Wymagany dowód)
Jeśli zgłosisz chęć zwrotu później, na przykład po 4, 5, lub 7 dniach od daty aktywacji:
- Wymagamy dowodów: Konieczne będzie przedstawienie dowodów potwierdzających zdarzenie losowe, które uniemożliwiło Ci skorzystanie z karty (np. skan zaświadczenia o odwołaniu lotu, wypis ze szpitala).
Wniosek: Skontaktuj się z nami jak najwcześniej! Im wcześniej od aktywacji zgłosisz konieczność zwrotu, tym więcej możemy dla Ciebie zrobić, minimalizując formalności.
Aktualizowane na: 06/12/2025
Dziękuję!