Artykuły na: Panel Klienta

Panel Klienta

Panel Klienta


Panel Klienta (Moje Karty SIM): Centrum Zarządzania Twoimi Usługami


Panel Klienta to centrum dowodzenia Twoimi kartami SIM i wszystkimi usługami zakupionymi w KartySimUSA.pl. Po zalogowaniu masz pełen wgląd w swoje zamówienia, a także możesz aktywnie zarządzać pakietami i kontem.




I. Sekcja Nawigacyjna (Menu Główne)


Po lewej stronie znajduje się menu, które pozwala na szybkie przejście do kluczowych sekcji konta:


  • Moje karty SIM: Główny widok zarządzania wszystkimi aktualnymi i archiwalnymi kartami.
  • Archiwum kart SIM: Historia wszystkich posiadanych kart SIM, w tym tych, które już wygasły lub zostały usunięte.
  • Sprawdź kompatybilność telefonu: Narzędzie do weryfikacji, czy Twój smartfon będzie działał z naszymi amerykańskimi pakietami.
  • Zarządzaj kontem: Edycja danych osobowych, adresu e-mail, hasła i innych ustawień konta.
  • Mój portfel: Podgląd salda środków (np. 403.49 zł w portfelu), które możesz wykorzystać na przyszłe zakupy.
  • Poleć znajomym: Dostęp do programu poleceń, który pozwala zdobywać środki za skuteczne rekomendacje.
  • Historia zakupów i faktury: Pełna lista dokonanych transakcji i możliwość pobrania dokumentów księgowych.
  • Wyloguj: Bezpieczne zakończenie sesji.




II. Sekcja Aktywnych i Oczekujących Kart SIM


Karta SIM może znajdować się w kilku różnych stanach, które są kluczowe dla jej dalszego użytkowania:


Status

Co oznacza?

Możliwe akcje

Status Nieaktywna

Karta została zamówiona, ale usługa jeszcze nie jest aktywna.

Aktywacja / Wybierz datę

Status Aktywna

Karta jest gotowa do użycia lub już działa.

Przedłuż

Status Wygasły

Usługa wygasła, ale operator pozwala na jej przywrócenie (reaktywację).

Doładowanie / Przedłuż w celu przywrócenia działania.

Status Zakończony

Karta, która nie została na czas doładowana i nie może zostać odzyskana.

Karta do utylizacji, wymagany zakup nowej.




III. Zarządzanie Danymi Technicznymi Karty


W panelu klienta masz pełny wgląd w dane techniczne karty i urządzenia, które są niezbędne do aktywacji i poprawnego działania usługi.


Dane Techniczne

Typ Karty

Co to jest?

Możliwość edycji

Numer Karty SIM (seryjny)

Fizyczna (SIM)

Unikalny numer ICCID, niezbędny do aktywacji pakietów.

Podgląd i weryfikacja.

EID

Wirtualna (eSIM)

Numer identyfikacyjny Twojego urządzenia, wymagany do aktywacji eSIM.

Zmień (Jeśli aktywujesz na innym urządzeniu).

IMEI

Wszystkie

Numer identyfikacyjny telefonu, który zostanie powiązany z aktywacją.

Zmień (Jeśli zmieniasz telefon).

Typ karty

Wszystkie

Fizyczna (SIM) lub Wirtualny (eSIM).

Możliwość Zmień typu karty (patrz niżej).

Data aktywacji

Wszystkie

Oczekiwana lub faktyczna data rozpoczęcia działania usługi.

Możliwość Zmień.


III. Zarządzanie Pakietem i Usługami


W głównej części ekranu znajdują się karty SIM, a pod nimi lista usług dodatkowych:


  1. Główne Akcje:
    • Aktywacja / Wybierz datę: Uruchomienie karty, która jest w statusie Nieaktywna.
    • Przedłuż: Opcja doładowania pakietu dla kart Aktywnych lub Wygasłych.
  1. Usługi Dodatkowe (Add-ons):

Możesz szybko dokupić rozszerzenia, klikając Kup przy danej usłudze. Ikony (zielona) lub X (czerwona) informują, czy usługa jest już aktywna w pakiecie.

Dostępne dodatki zależą od wykupionego pakietu: poniżej kilka przykładowych

    • Dodatek Kanada/Meksyk
    • Rozmowy i SMS do Polski
    • Polski numer
    • Podnieś do internetu bez limitu bez hotspota (opcja aktualizacji planu)
    • Dodaj 5GB hotspota


IV. Zmiana Typu Karty (eSIM ⇌ SIM)


Panel Klienta pozwala na elastyczne zarządzanie formatem karty:


  • Zmiana eSIM na SIM fizyczną: W przypadku chęci przejścia na kartę fizyczną, dostępna jest opcja Zmień. Zmiana ta wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty za wysyłkę oraz koszt karty fizycznej.
  • Zmiana SIM fizycznej na eSIM: Jeśli Twój telefon jest kompatybilny, możesz dokonać takiej zamiany, z reguły bez dodatkowych opłat.

Aktualizowane na: 04/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!