Artykuły na: eSIM

Przenoszenie karty eSIM między telefonami iPhone

Przenoszenie karty eSIM między telefonami iPhone


Zmiana iPhone'a na nowszy model nie musi oznaczać problemów z przeniesieniem Twojej amerykańskiej karty eSIM. Proces ten jest jednak zupełnie inny w zależności od tego, z którego operatora korzystasz.




🔹 Scenariusz 1: Masz kartę od T-Mobile USA (Szybkie Przenosiny)


Jeśli posiadasz kartę eSIM od T-Mobile USA, możesz skorzystać z funkcji Apple o nazwie „Szybkie Przenosiny” (Quick Transfer). Pozwala ona na samodzielne i błyskawiczne przeniesienie Twojego numeru ze starego iPhone'a na nowy.


Wymagania:


  • Oba telefony iPhone muszą mieć zainstalowany system iOS 16 lub nowszy.
  • Oba urządzenia muszą być blisko siebie i mieć włączony Bluetooth.
  • Stary iPhone musi być odblokowany i połączony z Wi-Fi.


Instrukcja krok po kroku:


  1. Na nowym iPhonie wejdź w Ustawienia > Sieć komórkowa > Dodaj eSIM.
  2. Wybierz opcję „Przenieś z iPhone'a w pobliżu”.
  3. Na starym iPhonie pojawią się instrukcje. Postępuj zgodnie z nimi, aby potwierdzić przeniesienie. Może być konieczne wpisanie kodu weryfikacyjnego, który wyświetli się na nowym urządzeniu.
  4. Poczekaj na zakończenie procesu. Karta eSIM zostanie aktywowana na Twoim nowym iPhonie i automatycznie dezaktywowana na starym.




🔹 Scenariusz 2: Masz kartę od innego operatora (np. AT&T, Verizon)


Funkcja „Szybkie Przenosiny” nie jest wspierana przez innych amerykańskich operatorów dla planów prepaid. Oznacza to, że nie możesz samodzielnie przenieść profilu eSIM.


Co musisz zrobić?


  • Skontaktuj się z nami! Jest to jedyny sposób na przeniesienie usługi.
  • My skontaktujemy się z operatorem w Twoim imieniu i poprosimy o wygenerowanie nowego, unikalnego profilu eSIM dla Twojego nowego iPhone'a.
  • Gdy tylko otrzymamy nowy profil, prześlemy Ci go wraz z instrukcją instalacji.




💡 Podsumowując:

- T-Mobile USA: Możesz samodzielnie przenieść eSIM między iPhone'ami za pomocą funkcji „Szybkie Przenosiny”.
- Inni operatorzy (AT&T, Verizon itp.): Samodzielne przeniesienie jest niemożliwe. Konieczny jest kontakt z naszą obsługą klienta w celu wygenerowania nowej karty.

Aktualizowane na: 06/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!