Przesyłka nie dotarła w deklarowanym terminie, czy zwrócicie mi pieniądze?
Przesyłka nie dotarła w deklarowanym terminie, czy zwrócicie mi pieniądze?
Tak, oczywiście. Gwarantujemy, że jeśli przesyłka z Twoją kartą SIM nie dotrze do Ciebie w terminie, który zadeklarowaliśmy podczas zakupu, masz prawo do pełnego zwrotu pieniędzy.
Jest to część naszej "Gwarancji zwrotu pieniędzy" i ma zastosowanie, jeśli karta jest nieaktywna.
Co obejmuje zwrot w takim przypadku?
Jeśli przesyłka się spóźni:
- Otrzymasz 100% zwrotu ceny karty SIM/eSIM.
- Otrzymasz zwrot kosztów wysyłki.
- Nie ponosisz żadnych kosztów związanych ze zwrotem tej karty do nas.
Wystarczy, że skontaktujesz się z nami najpóźniej do godziny 9:00 w dniu aktywacji karty i zgłosisz, że paczka nie dotarła na czas.
⚠️ Dwa bardzo ważne wyjątki i pułapki!
Pamiętaj, że gwarancja terminu nie ma zastosowania w dwóch kluczowych przypadkach:
- Przekierowanie przesyłki:
- Nie przekierowuj swojej przesyłki do innego punktu odbioru lub na inny adres po jej nadaniu. Takie działanie zawsze wydłuża czas dostawy i unieważnia naszą gwarancję.
- Oczekiwanie krótszego terminu:
- Zwracamy tylko wtedy, gdy paczka się spóźni w stosunku do deklarowanego (gwarantowanego) przez nas terminu (np. kurier inPost/Paczkomat – następny dzień roboczy).
- Nie zwrócimy Ci pieniędzy, jeśli założyłeś, że przesyłka dojdzie szybciej, niż faktycznie deklarujemy. Na przykład, jeśli zamówiłeś w niedzielę wieczorem i oczekujesz dostawy w poniedziałek (choć deklarujemy dostawę we wtorek), ale paczka dojdzie we wtorek – zwrot za przesyłkę nie przysługuje.
**Zawsze polegaj na terminie podanym w podsumowaniu zamówienia!
Jeśli wiesz, że przesyłka nie dojdzie na czas skontaktuj się z nami - sprawdzimy, co da się zrobić!**
Aktualizowane na: 06/12/2025
Dziękuję!