Artykuły na: Reklamacje, zwroty, Gwarancja Zwrotu Pieniędzy

Przesyłka nie dotarła w deklarowanym terminie, czy zwrócicie mi pieniądze?

Przesyłka nie dotarła w deklarowanym terminie, czy zwrócicie mi pieniądze?


Tak, oczywiście. Gwarantujemy, że jeśli przesyłka z Twoją kartą SIM nie dotrze do Ciebie w terminie, który zadeklarowaliśmy podczas zakupu, masz prawo do pełnego zwrotu pieniędzy.


Jest to część naszej "Gwarancji zwrotu pieniędzy" i ma zastosowanie, jeśli karta jest nieaktywna.


Co obejmuje zwrot w takim przypadku?


Jeśli przesyłka się spóźni:


  • Otrzymasz 100% zwrotu ceny karty SIM/eSIM.
  • Otrzymasz zwrot kosztów wysyłki.
  • Nie ponosisz żadnych kosztów związanych ze zwrotem tej karty do nas.


Wystarczy, że skontaktujesz się z nami najpóźniej do godziny 9:00 w dniu aktywacji karty i zgłosisz, że paczka nie dotarła na czas.




⚠️ Dwa bardzo ważne wyjątki i pułapki!


Pamiętaj, że gwarancja terminu nie ma zastosowania w dwóch kluczowych przypadkach:


  1. Przekierowanie przesyłki:
    • Nie przekierowuj swojej przesyłki do innego punktu odbioru lub na inny adres po jej nadaniu. Takie działanie zawsze wydłuża czas dostawy i unieważnia naszą gwarancję.
  1. Oczekiwanie krótszego terminu:
    • Zwracamy tylko wtedy, gdy paczka się spóźni w stosunku do deklarowanego (gwarantowanego) przez nas terminu (np. kurier inPost/Paczkomat – następny dzień roboczy).
    • Nie zwrócimy Ci pieniędzy, jeśli założyłeś, że przesyłka dojdzie szybciej, niż faktycznie deklarujemy. Na przykład, jeśli zamówiłeś w niedzielę wieczorem i oczekujesz dostawy w poniedziałek (choć deklarujemy dostawę we wtorek), ale paczka dojdzie we wtorek – zwrot za przesyłkę nie przysługuje.


**Zawsze polegaj na terminie podanym w podsumowaniu zamówienia!

Jeśli wiesz, że przesyłka nie dojdzie na czas skontaktuj się z nami - sprawdzimy, co da się zrobić!**

Aktualizowane na: 06/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!