Artykuły na: Panel Klienta

Zapomniałem hasła do konta – Jak je odzyskać i zresetować?

Zapomniałem hasła do konta – Jak je odzyskać i zresetować?


Nie pamiętasz hasła? To żaden problem. Proces odzyskiwania hasła jest szybki i bezpieczny. Pamiętaj, że do tej procedury potrzebujesz dostępu do adresu e-mail, który podałeś podczas rejestracji lub zakupów.


Oto prosta instrukcja, jak zresetować swoje hasło do Panelu Klienta:


Krok 1: Inicjacja resetowania hasła


  1. Przejdź do strony logowania do Panelu Klienta klikając w ikonę Mój Profil w menu na górze.
  2. Wprowadź swój adres e-mail, którego używasz w naszym serwisie.
  3. Pod polami do logowania znajdziesz link Nie pamiętasz hasła? Odzyskaj je tutaj. – Kliknij go.


Krok 2: Odbiór linku resetującego (E-mail)


  1. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość zatytułowaną "Link do resetowania hasła" (lub podobnie).
  2. Otwórz tę wiadomość.
  3. Wewnątrz e-maila znajdziesz przycisk "Resetuj Hasło". Kliknij go, aby przejść do kolejnego kroku w przeglądarce.


Krok 3: Ustalenie nowego, bezpiecznego hasła


Po kliknięciu w link zostaniesz przekierowany do okna "Zresetuj hasło". Tutaj musisz ustalić swoje nowe hasło, które będzie spełniać wymogi bezpieczeństwa:


  • Hasło musi mieć co najmniej 8 znaków alfanumerycznych.
  • Hasło musi zawierać co najmniej jedną wielką literę.
  • Hasło musi zawierać co najmniej jedną cyfrę.
  • Zalecamy również użycie co najmniej jednego znaku specjalnego (np. @, #, $, %, itp.).


Wprowadź nowe hasło w oba pola (Hasło i Powtórz Hasło), upewnij się, że wszystkie warunki bezpieczeństwa są zaznaczone na zielono, i kliknij "Zapisz nowe hasło".


Gotowe! Twoje hasło zostało zresetowane i możesz bezpiecznie zalogować się do Panelu Klienta, aby zarządzać swoimi kartami SIM.

Aktualizowane na: 04/12/2025

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!